Klachtenregeling

Wish For All Care vindt de wensen van haar cliënten belangrijk. Als u desondanks niet tevreden bent over onze zorgverlening, dan horen wij graag op welk onderdeel onze zorg kan verbeteren. Wij nemen uw klacht zeer serieus.

Uw schriftelijk ingediende klacht zullen wij binnen onze organisatie bespreken en om zo het probleem te herstellen en indien mogelijk verbeteren. Hoe moeten wij het probleem oplossen en wat moeten we veranderen om het te voorkomen? Een verbetering van onze zorg komt uiteindelijk ten goede aan onze cliënten.

Een klacht kan worden ingediend door de cliënt, maar ook door familie, een vertegenwoordiger of een nauw bij de cliënt betrokkene. Wij streven ernaar dat uw klacht binnen het termijn van 6 weken wordt beoordeeld en afgehandeld.

In 2016 is de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ) door de Nederlandse overheid ingevoerd. Deze wet stelt dat een zorgorganisatie moet beschikken over een (onafhankelijke) klachtenfunctionaris en dat een zorgorganisatie aangesloten moet zijn bij een geschilleninstantie. Doelstelling hiervan is dat het voor cliënten en/of verwanten eenvoudiger is om een klacht in te dienen en kenbaar te maken binnen de verantwoordelijke zorgorganisatie.

2 + 9 =

Wish For All Care

Wij richten ons op een brede doelgroep met diverse gezondheidsproblemen, zowel jong (vanaf 18 jaar) en ouderen met een verschillende etnische en culturele achtergrond.

Contact

Tel: 0625100681

info@wishforallcare.nl

Adresgegevens

Gustav Mahlerlaan 153
1082 MK | Amsterdam


Copyright © 2024 - Wish For All Care |  Powered by Pixelflexx